24.03.2014 - Pörssitiedote

Kemira Oyj: Hallituksen valiokuntien kokoonpano

24.3.2014, klo 17.30 (CET+1)

Kemira Oyj:n hallitus on tänään kokouksessaan valinnut keskuudestaan henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan (aiemmin palkitsemisvaliokunta) ja tarkastusvaliokunnan jäsenet.

Hallituksen henkilöstö- ja palkitsemisvaliokuntaan kuuluvat Juha Laaksonen, Jari Paasikivi ja Kerttu Tuomas. Henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajana toimii Jari Paasikivi.

Hallituksen tarkastusvaliokuntaan kuuluvat Juha Laaksonen, Timo Lappalainen ja Jari Paasikivi. Tarkastusvaliokunnan puheenjohtajana toimii Juha Laaksonen.

Jukka Hakkila, lakiasiainjohtaja

Tero Huovinen, sijoittajasuhdejohtaja
010 862 1980

Kemira on kansainvälinen kemian alan yhtiö, jonka keskeisiä asiakkaita ovat runsaasti vettä kuluttavat teollisuudenalat. Tarjoamme asiantuntemusta ja kemikaaleja asiakkaidemme vesi-, energia- ja raaka-ainetehokkuuden parantamiseksi. Olemme vahvimmillamme paperi- ja massateollisuudessa, öljy- ja kaasualalla, kaivostoiminnassa ja vedenkäsittelyssä. Vuonna 2013 Kemiran liikevaihto oli 2,2 miljardia euroa. Henkilöstön määrä oli noin 4 500. Kemiran osakkeet on listattu NASDAQ OMX Helsinkiin.