18.03.2020 - Pörssitiedote

Kemira Oyj:n varsinaista yhtiökokousta lykätään koronaviruspandemian vuoksi

18.3.2020 klo 16.00

Kemira Oyj:n varsinaista yhtiökokousta lykätään koronaviruspandemian vuoksi

Suomen valtioneuvosto ja tietyt muut Suomen viranomiset ovat tämänhetkisen koronaviruspandemian vuoksi 16. ja 17.3.2020 päättäneet useiden rajoitusten käyttöönottamisesta, mukaan lukien julkisten kokoontumisten rajoittaminen korkeintaan kymmeneen henkilöön.

Kemira suhtautuu vakavasti koronavirusuhkaan sekä osakkeenomistajiensa terveyteen ja turvallisuuteen, ja tästä johtuen Kemiran hallitus on päättänyt lykätä Kemiran varsinaista yhtiökokousta, joka oli suunniteltu pidettävän keskiviikkona 25.3.2020.

Varsinainen yhtiökokous järjestetään niin pian kuin koronaviruspandemian tuleva kehittyminen sen sallii, ja tällä hetkellä tavoitteena on järjestää yhtiökokous toukokuun 2020 loppuun mennessä. Kutsu varsinaiseen yhtiökokoukseen julkistetaan myöhemmin.

Jukka Hakkila, lakiasiainjohtaja
Puh.  040 544 2303

Mikko Pohjala, sijoittajasuhdejohtaja
Puh. 040 838 0709