22.03.2023 - Pörssitiedote

Kemira Oyj: Hallituksen valiokuntien kokoonpano

Kemira Oyj, Pörssitiedote 22.3.2023 klo 15.40

Kemira Oyj: Hallituksen valiokuntien kokoonpano

Kemira Oyj:n hallitus on tänään kokouksessaan valinnut keskuudestaan henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan ja tarkastusvaliokunnan jäsenet.

Hallituksen henkilöstö- ja palkitsemisvaliokuntaan kuuluvat Tina Sejersgård Fanø, Matti Kähkönen, Timo Lappalainen, Annika Paasikivi ja Mikael Staffas. Henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajana toimii Matti Kähkönen.

Hallituksen tarkastusvaliokuntaan kuuluvat Werner Fuhrmann, Timo Lappalainen, Fernanda Lopes Larsen ja Kristian Pullola. Tarkastusvaliokunnan puheenjohtajana toimii Timo Lappalainen.

Jukka Hakkila, lakiasiainjohtaja

Mikko Pohjala, sijoittajasuhdejohtaja

Puh.  040 838 0709

Kemira on yksi maailman johtavista kestäviä kemikaaliratkaisuja runsaasti vettä käyttäville teollisuudenaloille valmistavista yhtiöstä. Kilpailuetumme perustuu asiakkaiden prosessi- ja resurssitehokkuutta sekä laatua parhaiten tukeviin tuotteisiin ja palveluihin. Keskitymme massa- ja paperiteollisuuteen, vedenkäsittelyyn sekä energiateollisuuteen. Vuonna 2022 Kemiran liikevaihto oli noin 3,6 miljardia euroa ja henkilöstön määrä noin 5 000. Kemiran osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.kemira.fi