20.03.2024 - Pörssitiedote

Kemira Oyj: Hallituksen valiokuntien kokoonpano

Kemira Oyj, Pörssitiedote 20.3.2024 klo 16.15

Kemira Oyj: Hallituksen valiokuntien kokoonpano
Kemira Oyj:n hallitus on tänään kokouksessaan valinnut keskuudestaan henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan ja tarkastusvaliokunnan jäsenet.

Hallituksen henkilöstö- ja palkitsemisvaliokuntaan kuuluvat Tina Sejersgård Fanø, Timo Lappalainen, Annika Paasikivi ja Mikael Staffas Henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajana toimii Annika Paasikivi.

Hallituksen tarkastusvaliokuntaan kuuluvat Werner Fuhrmann, Timo Lappalainen, Fernanda Lopes Larsen ja Kristian Pullola. Tarkastusvaliokunnan puheenjohtajana toimii Kristian Pullola.

Jukka Hakkila, lakiasiainjohtaja
jukka.hakkila@kemira.com

Mikko Pohjala, sijoittajasuhdejohtaja
Puh.  040 838 0709