19.02.2021 - Pörssitiedote

Tilinpäätös ja vuosikertomus
19.2.2021 klo 12.00

Kemira Annual Review 2020 on julkaistu

Kemiran Annual Review 2020 on julkaistu PDF-muodossa englanniksi  www.kemira.fi > Sijoittajat > Raportit ja esitykset 19.2.2021 klo 12.00. Julkaisu koostuu seuraavista osista: Annual Review, hallinto- ja ohjausjärjestelmä ja tilinpäätös. Annex-liite sisältää Kemiran yksityiskohtaisen GRI-raportin.

Tilinpäätös, tilintarkastuskertomus ja hallinto- ja ohjausjärjestelmä ovat saatavana sekä englanniksi että suomeksi, muut dokumentit englanniksi. Nyt julkaistut viralliset raportit ovat myös tämän tiedotteen PDF-liitteinä.

Kemira julkaisee vapaaehtoisesti tilinpäätöksensä European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisesti Extensible Hypertext Markup Language (xHTML)-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä, jotka Ernst & Young on varmentanut. Vapaaehtoisesti laadittu ESEF-tilinpäätös on saatavilla tämän tiedotteen liitteenä olevassa zip-tiedostossa.

Liitteet:

Kemira Annual Review 2020 (neljä osaa)

Annual Review 2020

Annex: GRI-report 2020

Hallinto- ja ohjausjärjestelmä 2020

Tilinpäätös 2020

Kemiran Tilinpäätös (virallinen) 2020

Tilintarkastuskertomus 2020

Kemira ESEF Tilinpäätös 2020 (zip file)

Mikko Pohjala, sijoittajasuhdejohtaja
Tel.  040 838 0709

Terhi Kivinen, viestintäjohtaja