21.03.2018 - Pörssitiedote

Kemira Oyj: Hallituksen valiokuntien kokoonpano

21.3.2018 klo 15.20

Kemira Oyj: Hallituksen valiokuntien kokoonpano

Kemira Oyj:n hallitus on tänään kokouksessaan valinnut keskuudestaan henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan ja tarkastusvaliokunnan jäsenet.

Hallituksen henkilöstö- ja palkitsemisvaliokuntaan kuuluvat Timo Lappalainen, Jari Paasikivi ja Kerttu Tuomas. Henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajana toimii Jari Paasikivi.

Hallituksen tarkastusvaliokuntaan kuuluvat Kaisa Hietala, Timo Lappalainen ja Jari Paasikivi. Tarkastusvaliokunnan puheenjohtajana toimii Timo Lappalainen.

Jukka Hakkila, lakiasiainjohtaja
Puh. 010 862 1690

Olli Turunen, sijoittajasuhdejohtaja
Puh. 010 862 1255

Kemira on globaali kemianyhtiö, joka palvelee asiakkaita runsaasti vettä käyttävillä teollisuudenaloilla. Tarjoamme asiantuntemusta, sovellusosaamista ja kemikaaleja, jotka parantavat asiakkaidemme lopputuotteen laatua sekä prosessi- ja resurssitehokkuutta. Keskitymme massa- ja paperi-, öljy- ja kaasuteollisuuteen sekä veden käsittelyyn. Vuonna 2017 Kemiran liikevaihto oli noin 2,5 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 4 732. Kemiran osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.