16.02.2024 - Pörssitiedote

Kemira Annual Report 2023 on julkaistu

Kemira Oyj, Tilinpäätös ja vuosikertomus, 16.2.2024 klo 12.00

Kemira Annual Report 2023 on julkaistu

Kemiran Annual Report 2023 on julkaistu tänään englanniksi. Julkaisu koostuu seuraavista osista: Annual Review, Sustainability Report, Hallinto- ja ohjausjärjestelmä ja Tilinpäätös.

Tilinpäätös, Tilintarkastuskertomus ja Hallinto- ja ohjausjärjestelmä ovat saatavana sekä englanniksi että suomeksi, muut dokumentit vain englanniksi. Nyt julkaistut viralliset raportit ovat tämän tiedotteen PDF-liitteinä ja ne ovat saatavilla myös Kemiran verkkosivuilla Raportit ja esitykset. Kemiran verojalanjälkiraportti vuodelta 2023 on myös saatavilla englanniksi Kemiran verkkosivuilla Verojalanjälki.

Kemira julkaisee tilinpäätöksensä European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisesti Extensible Hypertext Markup Language (xHTML)-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti tilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä ja liitetiedot XBRL block -merkeillä. Ernst & Young on varmentanut ESEF-tilinpäätöksen. ESEF-tilinpäätös on saatavilla tämän tiedotteen liitteenä olevassa zip-tiedostossa.

Liitteet:

Kemira Annual Report 2023 (neljä osaa)

Annual Review 2023

Sustainability Report 2023

Hallinto- ja ohjausjärjestelmä 2023

Tilinpäätös 2023

Kemira Tilinpäätös (virallinen) 2023

Tilintarkastuskertomus 2023

Kemira ESEF Tilinpäätös 2023 (zip file)

Mikko Pohjala, sijoittajasuhdejohtaja
mikko.pohjala@kemira.com

Terhi Kivinen, viestintäjohtaja