18.02.2022 - Pörssitiedote

Kemira Annual Report 2021 on julkaistu

Kemira Oyj, Tilinpäätös ja vuosikertomus, 18.2.2022, klo 12.00

Kemira Annual Report 2021 on julkaistu

Kemiran Annual Report 2021 on julkaistu PDF-muodossa englanniksi www.kemira.fi > Sijoittajat > Raportit ja esitykset 18.2.2021, klo 12.00. Julkaisu koostuu seuraavista osista: Annual Review, Sustainablity Report, Hallinto- ja ohjausjärjestelmä ja Tilinpäätös.

Tilinpäätös, Tilintarkastuskertomus ja Hallinto- ja ohjausjärjestelmä ovat saatavana sekä englanniksi että suomeksi, muut dokumentit vain englanniksi. Nyt julkaistut viralliset raportit ovat myös tämän tiedotteen PDF-liitteinä.

Kemira julkaisee tilinpäätöksensä European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisesti Extensible Hypertext Markup Language (xHTML)-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä, jotka Ernst & Young on varmentanut. ESEF- tilinpäätös on saatavilla tämän tiedotteen liitteenä olevassa zip-tiedostossa.

Liitteet:

Kemira Annual Report 2021 (neljä osaa)

Annual Review 2021

Sustainability Report 2021

Hallinto- ja ohjausjärjestelmä 2021

Tilinpäätös 2021

Kemiran Tilinpäätös (virallinen) 2021

Tilintarkastuskertomus 2021

Kemira ESEF Tilinpäätös 2021 (zip file)

Mikko Pohjala, Sijoittajasuhdejohtaja
Puh.  +358 40 838 0709

Terhi Kivinen, Viestintäjohtaja
Puh. +358 40 8484001

Kemira on maailman johtava kestäviä kemikaaliratkaisuja runsaasti vettä käyttäville teollisuudenaloille valmistava yhtiö. Kilpailuetumme perustuu asiakkaiden prosessi- ja resurssitehokkuutta sekä laatua parhaiten tukeviin tuotteisiin ja asiantuntemukseen. Keskitymme massa- ja paperiteollisuuteen, vedenkäsittelyyn sekä energiateollisuuteen. Vuonna 2021 Kemiran liikevaihto oli noin 2,7 miljardia euroa ja henkilöstön määrä noin 5 000. Kemiran osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.